Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak pokud systém slev na dopravu bude vhodně nastaven - asi nebude na Railjet do Vídně a nemusí platit na ranní či podvečerní špičku (viz Bavorsko) tak nějaké významné proměnné náklady navíc nevznikají. Kolem nás jezdí vlaky poloprázdné a taková ta základní obslužnost zůstává. No a, s nadsázkou, stát dá na jedné straně 6 miliard a na druhé zase stát resp. kraje dopravcům přes objednávání méně. Ony už to vymyslí jak:-)

0 0
možnosti

Náklady navíc nevznikají. Jen ty tržby jaksi mizí. Odhadem 6 mld. ročně.

A blbou úvahu, že kraje dají méně, aby pohledal. Těch šest miliard je přece úhrada výpadku tržeb, ne náhrada dotací krajů.

1 0
možnosti
Foto

Krajský předseda TOP v KV kraji. To vše vysvětluje.

0 0
možnosti

Co to vysvetluje? Ze predklada logicke argumenty?

2 0
možnosti

Jem i přes 30 a upřímně nevěřím že se důchodu někdy dožiju. Těch 30 let co zbývá buď stát zkrachuje s takovým hospodařením nebo zruší důchody.

Na druhou stranu chápu přoč 6 miliard nedokáž zaplatit modernizaci za 100 miliard. Jo kdyby to bylo 1:1 tak to bych taky nechápal ale takhle to jde tak nějak pochopit. prostě nemáme tolik na celý dráhy tak si na celý projekt půjčíme. Jenže ty drobný co máme, s těma moc dělat nejde tak aspoň trochu.

0 0
možnosti

No 6 miliard na slevy, 12 miliard na vyšší základní částku na důchody (jsem důchodcem již dlouhé roky), 5 mld. na zvýšení počtu státních zaměstnanců, .....

Jo, jo - je to obrovská spousta voličů, kteří o zítřku neuvažují

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS