Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak ani jeden z těchto zápasů by mě nelákal.

Na fotbal jezdím ani ne tak kvůli hře ale hlavně kvůli atmosféře a mezi mé top 3 zápasy z tohoto pohledu patří AEK vs Paok,Panathinaikos vs Olympiakos a FC Porto vs Benfica!

Jinak naše liga je tragédie po všech stránkách mám to blízko do Vídně a již druhý rok jezdím pravidelně na Rapid,letos jsem si pořídil dokonce i permanentku ..

0 0
možnosti

A tak je to nejenom ve fotbale.

0 0
možnosti

Před hodně a hodně lety jsem měl podobné úvahy a pak jsem ve státech šel na americkéj fotbal a bylo to vyřešený.....nikdy mě v předchozích létech nezklamal..

0 0
možnosti

Možná by stačilo, kdyby se na českých stadiónech začal hrát fotbal.

Opravdový

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS