Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I24v55a29n 24M50a67r48e54k

3. 8. 2018 16:51

No nevím, jestli tyto "protesty umělců všeho druhu" strávím v pohodě ? Rv

2 0
možnosti
PL

Revoluce v babišlandu? Žádná nebude, na to se máme příliš dobře, nikdo neupírá svobodu slova, cestováni a angažování se kdekoliv.

A že se vám nebo mi nelíbí vláda? Od toho tu budou příští volby. Už skoro za tři roky.

A umělci? Těm nevěřte ani nos mezi očima. Když jsem viděl komu všemu od sametu dělali reklamu... A jejich agitky před sametem, škoda mluvit.

3 0
možnosti
MV

https://video.aktualne.cz/dvtv/babis-je-nebezpecny-byl-jsem-pokrytec-nemuzu-jist-chleba-toh/r~5b6e5a448ff011e8b0fbac1f6b220ee8/

a ze ma chut na Bauer Media? bodejt by ne, tituly jako CHvilka pro Tebe, Pestry svet, Napsano zivotem, Cas na lasku a podobne nectou lidi, kteri prilis premysli...a podzimni volby se blizi

1 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 927x
Jsem podnikatel a politik.

Od roku 2009 spoluvlastním francouzskou cukrárnu Saint Tropez v centru Prahy. 

Působím také v mediální společnosti Radiohouse.

Od roku 2015 jsem krajským předsedou TOP 09 v Karlovarském kraji.

Seznam rubrik