5 věcí, kvůli kterým se těším na letošní jaro

Už za necelý týden (přesně příští úterý 20. března v 17:15 hod) začne jaro. Taky se nemůžete dočkat?

 Já vím, ono už to jaro o sobě v těchto dnech alespoň teplotně dává vědět. Ale stejně mám rád tu chvíli, kdy oficiálně začne. Je to totiž období, které mám spojené hlavně s optimismem, pohodou a celkovým restartem. Tady je mých 5 věcí, kvůli kterým se těším na to letošní ještě víc. 

Dlouhá volna

 Domácí pohoda a nohy nahoře, návštěvy příbuzných a spousty dobrot, drobná zastavení a chytání lelků v každodenním spěchu – i díky čtyřdennímu velikonočnímu volnu. A do toho výhled na podobně pomalejší první půlku května, kdy kolem svátků 1. a 8. května (úterky) bude možné s jednodenní pondělní dovolenou opět vytvořit 4 dny pohody.  

 Velikonoční přejídání

 Co si budeme povídat, svátky jsou i od toho, aby se člověk dobře najedl. Takže já mám v plánu kombinovat domácí speciality s konzumací vyladěných velikonočních menu v mých oblíbených restauracích. A když k tomu už půjde posedět i na nějaké zahrádce, bude to úplně ideální.   

 Podvečerní běhání

 Aby se to velikonoční obžerství tak nějak vykompenzovalo, těším se i na podvečerní běhání. Nevím, jak vy, ale běhání brzy po ránu není nic pro mě. Naopak večer si připadám aktivnější a ještě se mi daří nechat většinu běžných problémů někde na začátku letenských schodů. Upřímně – já mám už v jejich polovině vždycky dost starostí sám se sebou… Mimochodem, ten pocit, když se prodlužuje den skoro do nekonečna – k nezaplacení!

 Fotbalové jaro na Slavii

 No, teď to sice vypadá, že „naši“ čínští majitelé mají trochu jiné starosti než přemýšlet nad tím, jak dohnat pořád ještě propastnou bodovou ztrátu na Plzeň, ale stejně se moc těším na každé další kolo… Mimochodem, derby se Spartičkou již tento týden!!!

 Metallica v Praze

 Už několik měsíců mám 2. dubna v diáři tlustým písmem poznamenáno - METALLICA. James Hetfield se svojí partou vystoupí ve vysočanské aréně. Nedávno jsem je viděl v Bologni a pokud bude pražský koncert stejně tak dobrý jako ten v Itálii, bude začátek jara naprosto famózní!

 ‚So close no matter how far Couldn't be much more from the heart Forever trustin' who we are And nothing else matters.‘

Autor: Lukáš Otys | středa 14.3.2018 13:23 | karma článku: 9,54 | přečteno: 277x
  • Další články autora

Lukáš Otys

Svoboda podnikání? Jen někdy!

19.3.2019 v 12:22 | Karma: 16,98

Lukáš Otys

20 LET V BEZPEČÍ

12.3.2019 v 9:24 | Karma: 4,89

Lukáš Otys

PODNIKATEL POKUSNÝM KRÁLÍKEM

27.2.2019 v 11:59 | Karma: 19,60