Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OT

Já jsem pro ale aby to mělo nějaký výsledek, muselo by se jí rozsvítit v hlavě a musela by opustit tu přisátou nulu.

0 2
možnosti
DP

To jste napsal výstižně.R^

2 0
možnosti
JF

J21i84ř37í 58F12o83g98e87l

25. 4. 2018 9:52

Nezbývá než dát za pravdu pánům Rybářovi a Hamzovi. Radili jí dobře a ́t nechá Koukala plavat.

4 1
možnosti
AR

Dík za článek, ani jsem nevěděl, že má nějaké problémy. Přeju ji, ať se z toho brzy vymotá8-o

1 0
možnosti
VS

"Gábinin argument, že se především snažila otevřít debatu o zdravotních problémech mladých dívek a mnoha sportovkyň, nezní úplně přesvědčivě."

Proč?

A ještě se zeptám. Proč by o tom neměla mluvit otevřeně? Proč by o tom měla mlčet? Doporučuji všem zajímavý web: http://www.bezfrazi.cz

I tohle je sport a tím, že je nechceme vidět, problémy nebudou menší.

6 2
možnosti
BM

Typicky české. Když je někdo úspěšný a proslaví se, tak mnoho Čechů si z něj udělá jakousi modlu, oslavují ji berou jako svou oslavují každý úspěch a jinak okolo skáčou (kdo neskáče není Čech). Ale pokud se dostaví nějaký neúspěch, nějaká slabost či chyba obdivovaného tak je zle, dokáží takového člověka dohnat až na koleje. Češi dokáží být takoví, zkrátka pancharti.

3 0
možnosti
JZ

Není spíš typicky české generalizování? ;-)

5 0
možnosti
Foto

Z článku:

"Dávám ale k úvaze, jestli bychom se neměli pokusit seskočit z mediální vlny a veřejného pranýře,"

A můj dotaz:

Tak proč na tu zvolna slábnoucí mediální vlnu lezete?

10 0
možnosti
Foto

Asi tak. Projel jsem ten článek hodně rychle, jestli tam náhodou nezahlédnu nějaký nový pohled na věc, ale jen mlácení už stokrát vymlácené slámy.

4 0
možnosti
JH

Těžko soudit, zda jde jen o kšeft, nebo jen Gábina nedokáže existovat bez publicity,bez toho, že se kolem ní točí svět...

3 1
možnosti
Foto

vynechal jste ještě i jiné důvody, ale na ty Vy nemyslíte, že?

0 1
možnosti
JK

A já navrhuji, aby se každý začal starat sám o sebe. A hlavně, aby se o ni různí pisálci přestali otírat.

3 1
možnosti
JH

Navrhovateli, a proč asi tohle dílko sepsala?:-)

Určitě nikoliv proto, aby přestala být středem pozornosti, když už to nejde ve sportovních kláních...

2 2
možnosti
Foto

Neřekla bych, že se stala vyvrhelem, spíš hodně lidí zklamala, včetně mě. Jinak souhlas s tím, co a jak jste napsal. Osobně si myslím, že se nic nezmění, dokud bude pod vlivem svého manžela. Ale je to její manžel a její život. Karma

4 6
možnosti
Foto

Jak Vás mohla zklamat,

když nejvíce ze všeho se proslavila svojí rusofobií.

Myslíte, že by z ní jinak mainstreamová média udělala národní hrdinku?

2 4
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 927x
Jsem podnikatel a politik.

Od roku 2009 spoluvlastním francouzskou cukrárnu Saint Tropez v centru Prahy. 

Působím také v mediální společnosti Radiohouse.

Od roku 2015 jsem krajským předsedou TOP 09 v Karlovarském kraji.

Seznam rubrik